Jowita Michalska

Prezes Fundacji Digital University

Manager z prawie 20 letnim doświadczeniem na rynku marketingu i mediów. Swoją karierę rozpoczynała w latach dziewięćdziesiątych na prężnie rozwijającym się rynku międzynarodowych agencji reklamowych.

Pracowała na największych budżetach i projektach w Polsce. Odpowiadała za wielokrotnie nagradzane kampanie reklamowe: m.in. Heyah, a potem Plus z kabaretem Mumio. Przez długi czas związana ze światem dużych korporacji z obszaru telekomunikacji, a potem energetyki. Przez ostatnie 2 lata jako Doradca Prezesa Zarządu i Dyrektor Marketingu Polskiej Grupy Energetycznej. Obecnie działa w Fundacji FSCD Polska zajmującej się m.in. edukacją w zakresie nowych technologii oraz rozwoju osobistego. Zasiada w radach i jury różnych instytucji i projektów. Jej pasją są media społecznościowe i ich wpływ na zmiany w globalnej komunikacji, a także wpływ nowych technologii na modele biznesowe.

Profil LinkedIn